Flytte kontor Drammen

Flytte kontor? Har du et firma eller kontor som skal flyttes, så kan et flyttebyrå være en god idé. Vi er totalleverandør ved kontorflytting og bistår med hele flytteprosessen fra A til Å, flytter kontor, kontormøbler og bedrifter i Drammen Kommune.

 

Kontorflytting i Oslo

Kontorflytting Lysaker

Kontorflytting i Drammen for små og store bedrifter. Vi flytter alt fra kontorlokaler, lager, butikklokaler, legesenter og barnehager. Profesjonell flytteledelse, lang erfaring med organisering av kontorflytting. Uforpliktende befaring!

Kontoravvikling

Kontoravvikling

Skal bedriften nedskalere, avvikles eller legges ned? Vi bistår bedrifter i Drammen med kontoravvikling og tilbake stilling av gamle kontorlokaler. Tjenester som inngår er tømming, rydding, demontering og avfallshåndtering.

Minilager i Oslo

Bedriftslager

Har bedriften behov for ekstra lagringsplass i forbindelse med kontorflytting? Vi tilbyr bedriftslager i tørre og tempererte lagerboder. Lagring av kontormøbler, kontorutstyr, arkiv og produkter. Korttids- eller langtidssleie.

Flytte kontor Drammen

Det er mye som er viktig å ta hensyn til når man forbereder en kontorflytting. Vi flytter store og små bedrifter, kontorlokaler og firmaflytting i Oslo, Asker og Viken. Profesjonell flytting av kontor, fra A til Å. Lang erfaring. Majoren Flyttebyrå Oslo AS er kjent for å levere høy kvalitet. I tillegg til bedriftsflytting tilbyr vi også smarte ekstratjenester slik at bedriften kan overlate jobben til en profesjonell aktør.

En god flytteprosess sørger for minimaløkonomisk belastning på din bedrift. Kontakt oss for en uforpliktende befaring!

Kontorflytting Oslo sentrum

“Takk for utmerket service. Vi er veldig fornøyd med hvordan dere har håndtert vår flytteprosess under vår kontorflytting til Kongens gate. Rask kommunikasjon, effektive og forsiktige. Vi anbefaler dere gjerne videre.”

Torunn E

Flytte kontor

Noen spørsmål og svar om kontorflytting

c Expand All C Collapse All

Har dere behov for bærehjelp innad i samme lokaler? Eller kanskje dere får en leveranse levert til arbeidsplassen og trenger hjelp med å håndtere bæring inn. Vi leier ut mannskap som bærehjelp for vinduer, dører, lossing av container eller flyttebil, sjauere til hotell, idrettsarrangement og andre større prosjekter. Pris varierer for hva som skal bæres og når på døgnet men det ligger rundt 500 kroner per mann eks. moms, og minstepris på 4 timer. I tillegg tilkommer kostnader for transport til og fra adressene.

Vi selger det meste du trenger av flyttemateriell og emballasje, inkludert flytteesker. Andre ting du også kan kjøpe er bobleplast, pakkepapir, garderobeesker, bokesker, tape og annen emballasje for en trygg og sikker nedpakking. Vi kan levere flyttemateriell i hele Oslo Kommune, etter avtale. Eller dere kan hente i flyttebutikken selv hvis dere ønsker det.

Vi utfører de fleste flyttinger i løpet av en arbeidsdag. Ved større prosjekter vil flytteprosessen kunne gå over flere dager. Tiden kan variere mye avhengig av størrelsen på jobben, hvilke tjenester som skal utføres og flere andre faktorer.

Ja, vi kjører bort avfall, kontormøbler og annet kontorutstyr med vår søppeltaxi for bedrifter og firmaer. Bli kvitt søppel, avfall, gammelt kontorutstyr, datamaskiner, emballasje, ting til forbrenning og makulering tjenester for bedrifter.

Vi utfører flyttetjenester for bedrifter alle dager i uken, hovedsakelig mellom  kl 08.00–18.00 på hverdager og 9.00–15.00 i helgene. Men vi forstår viktigheten av at bedrifter ønsker å minimere driftsstans og derfor flytte etter arbeidstid. Vi utfører gjerne kontorflytting på kveldstid og i helger hvis det er ønskelig, etter avtale.

 

Flytte kontor Drammen

Uansett om det er en liten flytting med få arbeidsplasser eller et større hovedkontor med flere hundre ansatte vil våre profesjonelle flyttemedarbeidere hjelpe dere med en trygg flytteprosess. Inkludert flytting av tungt og verdifullt utstyr, flytte kopimaskiner, brannskap og andre tunge gjenstander. Vi har flyttemedarbeidere med lang erfaring som har utført utallige kontorflyttinger av varierende størrelse over hele Lysaker, Asker og Bærum. Hver kunde er unik og vi skreddersyr alltid flyttingen slik at den er tilpasset din bedrifts behov, størrelse og tidsrammer.

Å flytte kontor er vanligvis sensitive oppdrag da de kan involvere mye verdifullt og noen ganger uerstattelig utstyr. Vi har mange års erfaring med bred kunnskap på feltet og utfører alltid all logistikk på en forsiktig måte, dette inkluderer demontering og pakking samt selve flyttingen.

Pris på kontorflytting

Vi tilbyr gratis befaring og veiledning. Når vi har fått et bilde av omfanget av flyttingen, gir vi et tilbud. Vanligvis kan vi gi en fastpris på de fleste jobber innen bedriftsflytting men det avhenger litt av prosjektet. I tillegg til å flytte kontor kan vi også estimere pris og kostnader for:

  • kontoravvikling og tilbakestilling av kontorlokaler i Drammen
  • mellomlagring og bedriftslager
  • møbelmontering, montering av kontormøbler
  • prosjektledelse
  • interiørarkitekter

Vi tror på en åpen dialog med kunden hvor vi i fellesskap diskuterer de ønsker og krav du har før selve flyttingen. Våre ansatte er seriøse og vi tar deg som kunde på alvor. Sammen gjør vi en bedre jobb.

Noen planleggings tips

Det er ingen tvil om at det å flytte kontor er en hektisk og travel prosess. God planlegging er derfor viktig. Vi bistår med alt av kontorflytting tjenester for private firma og det offentlige på Østlandet, fra fysisk flytting og transport, møbelmontering og kontoravvikling.

  1. Velg en flytteleder
    Velg en ansvarlig i firmaet som vi kan forholde oss til og kommunisere med underveis i prosjektet.
  2. Arbeids- og fremdriftsplan
    Angi datoene som er relevante for flyttingen og som vil påvirke planleggingen av flyttingen. Når overtar bedriften nye lokaler? Har dere tilgang til nøkler og alarmkoder? Må andre i samme bygg informeres osv.
  3. Har dere behov for andre servicetjenester? Som totalleverandør har vi en rekke erfarne og meget dyktige samarbeidspartnere innen fasilitetstjenester og eiendomsdrift. Gjennom disse kan vi tilby drift av eiendom, vaktmestertjenester, trappevask og kontorvask
  4. Informer kunder
    Har du husket å informere kunder og samarbeidspartnere om deres nye adresse? Husk også flyttemelding og adresseendring hos Posten. Skjema finner du her.